Metamorfoza wysłużonego i opatrzonego wnętrza lubianego centrum handlowego IBI w Pile miała miejsce w latach 2010-2011. Obejmowała zmianę elewacji i pasaży handlowych wewnątrz. Zadanie utrudnione, ponieważ konstrukcja hali i układ ścieżek pozostał bez zmian. Uporządkowanie tych ograniczonych przestrzeni uzyskano poprzez wymianę witryn, ujednolicenie kolorystyczne i zamaskowanie konstrukcji stropu lekkim sufitem ażurowym. Zmianom uległa także reklama poszczególnych sklepów. Zostały określone wymiary brzegowe i założenia projektowe dopasowane do projektu witryn wspólnego dla całego obiektu.

Niskie i wąskie ciągi między sklepami początkowo wydawały się trudne do doświetlenia. Udało się to wykorzystać jako atut. Większą uwagę przyciągają dobrze oświetlone i ciekawie zaaranżowane witryny sklepów.

Przy okazji opracowania nowej aranżacji udało mi się na przestrzeni paru lat zaprojektować także kantor, aptekę i kwiaciarnię oraz opracować nowe, funkcjonujące obecnie logo.

Indywidualnym zleceniem była też kawiarnia. Indywidualnym ale szczególnym, ponieważ jest centralnym, otwartym i integralnym elementem całości.